Kurs angielskiego on-line

Forum do ogólnych dyskusji nt. języka angielskiego

Kurs angielskiego on-line

Postautor: alicja555 » 12 lis 2015, 15:51

Proszę o polecenie dobrego kursu angielskiego w formie on-line. Aktualnie jestem na poziomie średniozaawansowanym
Mam na imię Alicja, mam 20 lat i pochodzę z Zamościa. Jestem studentką fizjoterapii. Interesuję się sportem, fitnessem i wszystkim co z tym związane. W najbliższym czasie planuję zostać instruktorka fitness.
alicja555
newbie
 
Posty: 2
Rejestracja: 12 lis 2015, 15:43


Re: Kurs angielskiego on-line

Postautor: english... » 18 lis 2015, 0:39

Zobacz zestawienie kursów na stronie: Angielski przez Internet (Kursy).
Z nich zdecydowanie najlepiej uczyć się na stronie Angielski eTutor (chyba obecnie najbardziej rozbudowany i multimedialny kurs na wszystkich poziomach zaawansowania). Zresztą najlepiej jak wypróbujesz go osobiście (rejestracja jest darmowa) i sama stwierdzisz czy dla Ciebie jest pomocny. Ja w każdym bądź razie polecam.
___________________
Angielski Online - wszystko na temat nauki angielskiego przez Internet
Awatar użytkownika
english...
junior fellow
 
Posty: 262
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:15

Re: Kurs angielskiego on-line

Postautor: alexjones » 27 lis 2015, 8:53

We are providing best assignment writing service in UK and high quality assignment. All Assignment Help experts provide top rated and cheap assignment online services.Assignment Help
alexjones
newbie
 
Posty: 2
Rejestracja: 27 lis 2015, 8:49

Re: Kurs angielskiego on-line

Postautor: storczyk1234 » 02 gru 2015, 14:59

Ja też zastanawiam się nad kursem. Co myślicie o kursach z essk
storczyk1234
newbie
 
Posty: 5
Rejestracja: 02 gru 2015, 14:27

Re: Kurs angielskiego on-line

Postautor: elka12 » 16 gru 2015, 12:52

A korzystaliście z duolingo? Dla mnie to dość motywujący kurs w formie aplikacji :)
elka12
newbie
 
Posty: 5
Rejestracja: 16 gru 2015, 12:45

Re: Kurs angielskiego on-line

Postautor: Prolecturer1983 » 15 sty 2016, 12:10